Härliga söndag!!

Har haft en trevlig dag i dag. Blev en glass på bowlingen med Hanna och Bella och en liten promenad genom våran "stora" stad , det var väldigt kul att träffa dem eftersom det var typ fem veckor sen sist. (så det var verkligen på tiden med andra ord) vart en hel del frågor om mig och min graviditet och det tycker jag är roligt så jag svarar mer än gärna.

I morgon ska jag umgås med Hanna igen men denna gång tycker jag vi satsar på en heldag i det härliga vädret, så Hanna om du läser detta glöm inte solfaktorn i morgon ;)

Kan även berätta att jag har två saker att checka av på min - att köpa lista till bebisen.

- Babyskydd ( som jag får köpa utav Emma till kompispris )
- amningskudde ( som jag också ska få köpa av Emma)

Två bra saker, babyskyddet är ju det viktigaste enligt mig eftersom man måste kunna få hem bebisen från BB. Och amningskudden är ju bra att ha när man ska amma och även om jag inte kommer att kunna det ( för det vet man ju aldrig) så underlättar den endå lite när man ska mata bebisen och sen kan man använda den till annat med.

Nu ska jag ut med diesel på sista rundan sen blir det sängen för jag är helt slut!

/B

( bilden är från när jag satt och njöt på balkongen i dag i väntan på Hanna och Bella )


Kommentarer
Postat av: Stina

sv: Ja riktigt härligt! :)



Kul att du också ska ha bebis :)

2012-05-20 @ 22:46:25
URL: http://stinavictorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0