Hej härliga dag!

Kom hem för ett tag sedan i från finnerödja och röfors. Var ju som sagt hos karro och cirre i går och grillade och umgicks med dem och lite annat folk. Det var trevligt, när det flesta hade åkt hem så gjorde vi en liten brasa som vi satt vid och pratade och hade mysigt.

På vägen hem så stannade vi till hos mormor och morfar och hämtade lilla diesel som hade varit där sen igår, min älskade lilla vovve vad man kan sakna honom på bara en dag. Jag blev så glad när jag träffa honom och han blev lika glad att se mig även fast han stortrivs hos mormor och morfar.

Nu sitter jag på balkongen och väntar på att Hanna och Bella ska komma så vi kan gå iväg och köpa glass. Väldigt passande i detta sommar väder!

Min lilla stackars Daniel ligger och är fyllesjuk på soffan, verkligen skönt att slippa det. Men där får han ligga själv för jag tänker njuta av det härliga vädret ;)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0