Kvällen

Har varit en trevlig kväll med trevlig sällskap. Emma, Morten och Adam kom ju som sagt hit men även Cirre och Karro så det var väldigt kul, inte varda man träffar dem en längre stund på senaste tiden men så äntligen idag, kul kul!

Ska till Cirre och Karro och grilla lite på lördag och umgås med dem och lite annat folk, blir nog kul.

Har varit duktig och tvättat lite under kvällen som har varit eftersom vi eller Daniel missade sist vi hade tvättid och inte kunde hoppa över vår tid denna gång med trots att vi hade gäster, men det gick bra och jag och Karro prova mangeln som finns i tvättstugan, gick väl sådär men kul var det faktiskt, kanske inte i längden men någon gång ibland haha man kände ju sig i alla fall som en 60+ ;)

Nu har jag nyss kommit ut ur en lång varm dusch och har krupit ner under täcket och ska sova. Daniel är hos en kompis så det där med att sova kan bli lite svårt då lilla diesel buffar och muffar åt varenda ljud han hör så jag vaknar så fort jag somnar, inte kul. Får hoppas att min älskling kommer hem snart, Men tyvärr så dröjer det nog minst två timmar till så får försöka sova och hoppas på det bästa.

God natt! Hoppas ni har haft en lika bra torsdagskväll som mig.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0