Lördag femte maj!!

Hej !

Dagen i dag har varit lugn och kommer nog att bli hela dagen. Daniels mamma var förbi på en kaffe vid tolvtiden typ, det är nog den största händelsen för dagen haha! Har även rensat ut min garderob och kollat lite i källaren efter saker jag inte vill ha, blev nästan två banankartonger med kläder och lite annat, och en banankartong med gossdjur. Mormor ska få det av mig som hon sedan ska ge till någon kvinna som åker till ryssland till barnhem. Det känns bra att bli av med massa saker som bara ligger och samlar damm samtidigt som jag gör något bra för barn som inte har någonting.

Nu ska jag nog ta mig en kvällsmacka, börjar bli lite hungrig. Lite Kinamat skulle sitta fint, men orkar inte ta mig dit för min cykel har ju damp.

Ha en fin lördagkväll!!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0