Lugn fredag med hockeymys

Det ser ut att bli en lugn och skön fredag i dag, Daniel är i väg till Ica och Systembolaget och handlar lite gott till kvällen då det blir att kolla på hockey Sverige- Norge. Kanske inte det roligaste jag vet, men helt ok.

Det känns som om det är så mycket roligt som ska hända snart förutom att sommaren är på väg.

- 26 maj, Daniel och jag har varit förlovade i ett halv år!

- 28 maj, Daniel och jag ska in till Örebro och kolla lite grejer, kanske hälsa på min kusin som jag inte träffat på över fem år.

- 8-9 juni så åker jag och Daniel till Ullared och bor i stuga med Emma, Morten och lilla Adam.

- 22 juni så är det ju Midsommar

- 30 juni är det Rastpunks kalaset

- 16 juli, Daniel fyller 26år

- 31 juli jag fyller 21år

Här är några roliga saker som snart ska ske och några roliga som kommer att dröja innan de sker. Ser fram i mot varenda grej.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0