Majbrasa = fiasko

Hej påer!

Hade en ganska så trevlig kväll igår. Brasan var ju iofs ett fiasko, det skulle va en brasa som flöt på en flotte och det det gjorde den men det var den mista jag sett och inte tog den eld bra heller haha jag säger då det, nästa år får det nog bli att åka på majbrasan i skylberg, där är den i alla fall stor och fin!

Gick och la mig kring ett i natt men inte fick jag mycket sömn för de eftersom Daniel inte var hemma och Diesel låg och buffade åt allt, gaaahh! Men vid halv fem kom han hem, ÄNTLIGEN! Så har sovit från då tills nu typ. Skönt!

Nu ska jag ut med Diesel i det härliga vädret. Ha en fin tisdag!

/B


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Matte & mamma ♥

Så bra att du gillade dom :-) KRAM! ♥

2012-05-02 @ 19:39:57
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0