Morfar 69år !

Hej!

I dag har jag haft fullt upp hela dagen känns det som fast endå inte. Sov till halv åtta och i dag gick Daniel ut med Diesel på morgonen så låg kvar i sängen tills de kom in. Åt frukost och kollade på några avsnitt play del sol. Efter de så blev jag trött igen och sov till halv tolv. Gick upp sminkade mig och gick ut med Diesel, kom in och åkte iväg till Ica med Daniel och handlade lite. Kom hem och lagade mat, köttfärsås med penne pasta. Efter maten så bakade jag dumle kakor med nobless till morfar som fyller år i dag, 69år närmare bestämt så grattis till honom :).
Efter att kakorna var klara så åkte vi upp till mormor och morfar för att gratta honom (morfar), han fick en fin bukett med blommor och massa kakor med mycket kärlek :).
När vi kom hem så satt jag i soffan en stund och sedan gick jag ut med dogen. När jag kom in så grillade vi korv på balkongen och satt där och nöjt av det härliga vädret. Efter det blev det lite tv tittande och sen en dusch, nu ligger jag här och ska snart sova, är såå trött!!

Nu vet ni hur min dag har sett ut, väldigt väldigt intressant , eller inte ;p

God natt!! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0