Promenad med Diesel till mormor och morfar

Hej!

I dag har jag varit duktig, började med att jag gick upp vid åtta och slängde på mig lite kläder för att sedan bege mig ut på dagens morgon runda med lilleplutt. Kom in och slängde i mig två smörgåsar. Gick i väg till vårdcentalen för att visa upp mina utslag som aldrig försvinner men de kunde inte säga vad det var..

Kom hem och började diska och röja i förrådet nere i källaren, var en hel del kartonger och glasflaskor som fans att slänga så det var skönt att bli av med dem.

Efter det så gick jag och Diesel till Röfors hem till mormor och morfar, stackars lilla Diesel blev helt slut av den stekande solen att han fick lägga sig att vila ett antal gånger.

När jag kom dit så kollade jag på mina porslinsdockor som jag gjorde när jag var liten och lite andra saker.

Daniel kom dit efter att vi varit där någon timme, han hade varit och fixat nya däck till våran bil så nu är dem bra igen, toppen! Vi fikade lite och sedan åkte vi till Ica och handlade lite nödvändigheter.

Nu har jag placerat mig i fåtöljen här hemma och ska inte ta ett steg till på hela dagen, skönt!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0