Sol och värme!

Hej!

Har haft en toppendag ute i solen och värmen. Dagen spenderades med Hanna, vi lunchade på bowlingen det var gott jag åt en kyckling/bacon sallad tyckte det kändes fräscht en dag som denna. Efter att vi fått lite mat i mage så gick vi till Ica och köpte varsin tidning och lite god frukt nätmelon, vindruvor och plommon. Vi gick sedan hem till Hanna och satte oss ute på hennes altan där vi kollade lite i tidningarna och pratade senare blev det lite frukt, väldigt gott!

Innan jag gick hem så gick vi en sväng i nyhammaren och gick förbi platser där vi lekte där vi var små, såå mysigt. Jag saknar verkligen nyhammaren det är så fina och mysiga områden där, förhoppningsvis blir det ett hus där i framtiden.

Nu ska jag ta mig en dusch kan behövas efter denna varma dag.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0