Söndag 13 maj

Hejsvejs!

I dag har jag inte gjort mycket, varit ute med Diesel i det soliga vädret ( dock så blåser det lite, men det gör inget ) lagat mat, fläskfilé i sås med hemmagjord potatisgratäng och sallad, gott gott!

Har även sovit en stund men blev mest typ en powernap eftersom det kanske va 30 min.

Kom nyss in från en promenad med Diesel och på vägen hem så stannade jag vid grindstugan och köpte en glass, twister blev det, svalkande och god!

Nu ska jag nog slänga mig framför tv;n medans Daniel inte är hemma och kollar på sport hehe. I kväll blir det att se mästarnas mästare också, missa inte det.

/B


Kommentarer
Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Vi hade också fint väder igår :D Idag har det regnat..



Sv: Hur många dagar är det kvar? :) Förstår att du längtar!

2012-05-14 @ 21:30:15
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0