Torsdag 17 maj

Hej!

I dag har jag sovit riktigt bra, första dagen på länge som jag slapp att gå upp på toaletten, skönt om man får säga så ;p.

Håller på att nojja ihjäl mig, har de två - tre senaste dagarna fått ont i magen. I dag känns magen öm på insidan eller vad man ska säga och så känns det som den spänner ut sig. Jag antar att det är normalt eftersom det lilla livet växer så fort där inne och kroppen måste anpassa sig men jag blir ändå så orolig att något inte stämmer. Så lite lugnande ord från er skulle inte skada ;)

Ska snart iväg till Daniels mamma så ska fixa mig lite, ha en fin dag! /B


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu ska jag lugna ner dig och säger att det säkert är helt normalt. Det måste ju kännas lite konstigt, är ju faktiskt en bebis i magen. Åh vad jag tycker att det ska bli roligt att du och Daniel får ett barn, ni kommer bli världens bästa föräldrar puss :D

2012-05-17 @ 15:10:07
URL: http://hemligaamanda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är säkert inget att oroa sig för. Du kommer bli en toppenmamma! Kul att se det lilla livet på bild även om han/hon var lite suddig ;)

2012-05-17 @ 17:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0