Ultraljudet gick bra

Hej påer!

Kom hem nyss i från Örebro och röfors. Det gick bra på ultraljudet idag allt såg jättebra ut, det tog dock ett tag för ultraljudsteknikern att se allt eftersom bebisen gömde sig hela tiden men tillslut så såg hon allt hon behövde se så det var bra de. Hon kunde inte avgöra vad det var för kön så det får bli en överraskning trots allt, jag som så gärna ville veta vad det var men det kan ju bara vara en tjej eller kille så vi får fortsätta klura ut både tjej och killnamn. Beräknat förlossningsdatum blev 20 oktober vilket betyder att jag nu blev framflyttad en vecka typ, rolig!

Efter vi varit på ultraljudet så åkte vi till Marieberg och åt mat och handlade lite. Vi åt på Bellini och jag tog natchotallrik det rekommenderar jag verkligen inte, smakade inte bra.

Köpte lite smått till bebis två bodys ett par byxor, två par strumpor, vantar och mössa. (bild kommer senare) köpte även en tröja till mig och en till Daniel.

Vi var även till baby proffsen och kollade på barnvagn och jag tror faktiskt att jag vill ha en Emmaljunga classic sport, den kändes så himla smidig får nog bli att beställa en sådan snart!

Vi handlade även lite mat på Willys lika bra att passa på när man är i krokarna om man säger.

Innan vi hämtade Diesel i röfors hos morfar och efter att vi hade lämnat alla varorna så åkte vi förbi med en blomma till mammasgrav det var ju trots allt morsdag i går, så det var hon värd.

/B


Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt att höra att allt var bra!

2012-05-28 @ 18:41:03
Postat av: sanna

Tror det blir en tjej som kommer få ditt fina hår;)

2012-05-29 @ 00:17:52
Postat av: Sara - mamma i juni

Sv: Jo jag förstår hur du känner. Men jag vet att din förlossning kommer gå jättebra, försök bara tänka positivt och var lugn så kommer allt ordna sig:) När jag blir sådär rädd, brukar jag tänka att alla kvinnor (eller dom flesta)föder barn, klarar alla andra det så kommer jag också klara det :) Hahahaha! Åh vilken drömförlossning! :) Ja, man kan ju iaf hoppas att det går så snabbt ;)



Härligt att allting var bra med bebis:) Kram

2012-05-29 @ 08:02:16
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0