1 månad

Tänk att det redan har gått en hel månad sedan vi blev föräldrar. Det är helt sjukt vad tiden går fort. Det blir bara roligare och roligare för varje dag som går att vara mamma till min lilla Levi, jag är verkligen lyckligtlottad som har kunnat bli gravid och få en sån fin och perfekt liten kille. Jag ser fram i mot att följa hans utveckling och föralltid vara hans mamma. Jag ska göra allt som står i min makt för att han ska få en bra uppväxt/liv för det förtjänar han.

Jag älskar dig min skatt! - du är meningen med livet!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh så fint skrivet! :) Du är och kommer alltid vara en perfekt mamma! <3

2012-11-23 @ 20:23:54
Postat av: sanna

Vilken sötnos:)

2012-11-23 @ 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0