5år

I dag har hela familjen varit till mammas grav och satt en bukett med blommor. Det var första gången som Levi var med tills sin mormors grav.

I dag är det nämligen fem år sedan min mamma lämnade jorden och blev himlens finaste ängel. Det är fortfarande svårt att förstå att du inte längre finns med oss på denna jord. Även fast det har gått fem år så känns det för mig som det var igår som du lämnade oss. Att du som var en fullt frisk människa och som var sprudlande glad med full av energi helt plötsligt bara skulle försvinna så pass ung och tidigt i mitt liv var inget jag hade räknat med. Det är helt sjukt hur fort livet kan vändas, så ta vara på tiden och dem ni håller kär för man vet aldrig vad som kan hända - livet är verkligen oförutsägbart. Du är och förblir världens bästa mamma glad,snäll,fin,omtänksam och bäst på alla sätt och vis. Du är min förebild - Jag ska bli precis lika bra mamma som dig, alltid finnas här för Levi och ställa upp i alla lägen. Att du inte får träffa Levi gör mig ledsen, för jag vet hur gärna du hade velat det. Men även fast du inte träffar han här nere på jorden så tror jag att du är med oss på något sätt och följer Levi och mig.

JAG ÄLSKAR DIG Mamma och saknar dig enormt! En dag ses vi igen.

/B


Kommentarer
Postat av: Thilde

Så fint

2012-11-25 @ 21:43:00
URL: http://Thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0