Besök!

Amanda Jossan Veijo och Rasmus har nyss varit här och hälsat på en stund, trevligt med lite sällskap när Daniel jobbar.

Nu väntar jag på att mormor och morfar ska komma och hälsa på en sväng och gå ut med Diesel. De är allt för gulliga och snälla mormor och morfar jag vet inte vad jag skulle göra utan dem i mitt liv, jag kan skatta mig lycklig! Dem är bäst och jag älskar dem!

Nu blir det snart en kvällsmacka också eller två innan halv åtta hos mig börjar.

Föresten så hörde killen med lägenheten sv sig förut, i morgon ska vi skriva på papperna! :D

/B


Kommentarer
Postat av: sanna

Grattis! :) skönt o slippa von boij; )

2012-11-19 @ 19:33:20
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Åh vad gullig du är som gett mig en utmärkelse! :) Ska absolut göra den listan när jag har tid :)

Tack för dina peppande och stöttande ord, betyder mycket för mig att höra :) Stor kram till dig och fina Levi! :)

2012-11-20 @ 08:29:15
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0