BVC

Hej!

I går var jag och vägde och mätte Levi, han har lagt på sig bra och är nu över sin födelsevikt med god marginal. Han väger numera 3399g och är 51,5cm lång. Även denna gång så försökte han kissa på mig, men hann lägga över papper så jag slapp att bli ner kissad, lilla kissunge ;p.

Vi hade även besök av Jannika igår, hon hade med sig en kladdkaka som vi fikade på, mycket god!

I dag har vi inga planer för dagen vilket är skönt, så ska bara va hemma och mysa med min små killar Levi och Diesel.

Har för övrigt så himla dåligt samvete för att jag inte har så mycket tid över till Diesel. Han är ju min lilla älskade sötnos han med och han förtjänar med min uppmärksamhet, men med en liten bebis är det svårt att få tid till det. Men jag antar att det blir bättre med tiden :). Vi två får passa på och ha liten egen Kvalitétstid när lilleman sover!!

Ha en fin torsdag! /B


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Stora killen! Skönt att se att de växer!

2012-11-08 @ 12:40:18
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Ja jag tycker också det! Man ska ju inte bara sitta hemma bara för att man bildat familj, man måste ju få lite egentid för att orka och för att samla ny energi :)

Hur känns det nu då att vara mamma? :) hur går allt? :) KRAM

2012-11-08 @ 19:45:01
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0