Ett år sedan

Hej alla fina!

I dag känner jag mig inte som en människa direkt, har knappt fått en blund på hela natten. Vid 1.40 vaknade Levi och jag gick upp för att fixa mat till honom efter det somnade han om, men tyvärr varade det inte länge då han vaknade med magknip. Efter ett tag fick jag honom att somna igen och vaknade vid 3.30 och sen dess har jag varit vaken så jag är mkt trött. Jag borde kanske inte klaga över att jag är trött för jag kunde ha det värre, Levi kunde haft kolik och skrikit flera timmar i sträck. Nu är han mest bara vaken och ligger och kollar, det är inte så kul när man vill sova men jag antar att det blir bättre om några månader när han fått in lite rutiner. Nu vid 11.30 somnade han äntligen och sover fortfarande, jag antar att han med var trött, jag borde också vila mig nu när jag har chansen men det finns alltid något annat som behöver göras och så är det skönt med lite egentid.

I dag är det min mormors födelsedag så i eftermiddag när Daniel kommer hem så ska vi åka dit och fira henne.

Inte nog med att min mormor fyller år, det är nämligen ett år sedan jag och Daniel förlovade oss. Min fina fästman jag älskar dig, jag är lyckligtlottad som har dig i mitt liv, du muntrar alltid upp mig när jag är ledsen och finns alltid där för mig, jag är glad för att du har valt just mig att dela ditt liv med och ingen annan. Du är mannen i mitt liv för mig finns ingen annan än du. Jag är så glad för att det är du som är pappa till Levi, för du är en jättebra pappa och jag vet att du alltid kommer finns där för honom vad som än händer. .

Jag är lycklig helt enkelt!

En underbar pojkvän/fästman, världens underbaraste sötaste son och gulligaste hunden Diesel - det är min fina familj!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0