Fredags städning

Hej fredag!

Vi ligger fortfarande kvar i sängen och myser, Levi ligger i mitt knä mot amningskudden och tittar på mig och ler samtidigt som han hickar, min sötunge det där :).

Vi ska strax gå upp och äta lite frukost innan det är dax för mig att börja städa lite här hemma. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag kan inte förstå vart allt skit kommer ifrån (på golven ) sen att det nu är stökigt kan jag förstå eftersom jag inte lika ofta har tid eller ork att städa. Men jag trivs verkligen inte när det är stökigt och ligger saker över allt så idag ska jag ta tag i det tänkte jag.

Ha en fin fredag!
/B


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

vilken skön start på dagen!

2012-11-30 @ 10:58:44
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0