Heldag på Marieberg

Hej påer!

Efter en heldag på Marieberg med min älskade lilla Levi. Emma och kusin Adam så är vi äntligen hemma.
Det har varit en trevlig dag med en heldel inköp, endel julklappar och endel bara lite behövliga saker. Var inte det smidigaste jag varit med om direkt, men antar att det är för att jag inte är van vid att ha med mig ett litet barn till ett köpcentrum. Nu får det allt dröja innan jag beger mig in dit igen med Levi. De julklappar som jag har kvar att köpa beställer jag nog från internet, mycket smidigare när man har småbarn ;).

Nu är jag i alla fall riktigt trött, så har slagit mig ner i soffan och ska kolla på uppfinnarna på fyran och äta lite godis, det är jag värd efter denna dag känner jag!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0