Hur tänker folk (?)

Hej!

Denna dag har vi hittills här hemma inte gjort mer än att städat och tagit hand om Levi. Nu sover han så gött i vagnen så en promenad med Diesel har jag hunnit med efter en god måltid i från kinan och även en lång,lång dusch det kallar jag bra egentid det!

Ikväll kommer ev Emma med familj hit och umgås med oss men än vet vi inte riktigt hur det blir men hoppas på det bästa!

Jag blir så trött på allt i bland, nu när vi har fått barn så är det folk till oss som hör av sig oftare och vill komma hit. Visst det kan väl va trevligt men kom man inte och hälsa på innan typ så behöver man ju inte göra det nu heller. Det finns en person som jag verkligen inte förstår hur han tänker, han heter Jose och ska va min så kallade pappa, han hör av sig mer än någonsin och har nästan aldrig hört av sig förut någon enstaka gång per år. Han har inte träffat Levi än pga privata själ som jag inte vill skriva om här och jag vet inte om jag vill att han ska träffa honom heller. Jag vet att det är hans biologiska morfar men för mig kommer han aldrig vara en morfar till Levi. Kan han inte vara en pappa för mig så ska han absolut inte få ta rollen som morfar till mitt barn, det klarar vi oss utan. Har jag klarat mig utan honom i nästan hela mitt liv så är jag säker på att Levi med gör det...

/B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad jobbigt! Jag känner samma press från Siennas morfar. Han har faktiskt försökt att vara en pappa till mig i alla år, men misslyckats då han är oerhört självisk och egocentrerad. Men eftersom han försökt måste jag ju låta honom träffa henne. Önskar bara att han inte ville det så ofta.

2012-11-11 @ 17:18:35
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: renatas.blogg.se

Jag förstår dig! Fast ta det ändå som en komplimang att din pappa vill träffa Levi. Min har inte alls hört av sig. alls! Konstig män det kan finnas...

Svar: Sv: Jag har svårt för att ta det som en komplimang. Jag tycker att det är dålig stil att inte bry sig om sina barn och sen nu när Levi kommit till världen och under graviditen så har han helt plötsligt börjat bry sig, konstigt! Det finns massa andra orsaker till att jag inte vill att Levi ska behöva träffa honom men det skulle ta en hel dag att skriva och jag skulle bara tråka ut dig, men han har bettet sig illa hela mitt liv i stort sätt.
Tycker det är synd att inte din pappa inte har hört av sig till dig, han går miste om en söt liten iris. Ja karlar finns det till allt!!
gabriella önnelind

2012-11-11 @ 19:33:47
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0