Julklappar

Hej!

Idag har jag och Levi umgåtts med Emma och Adam, vi var och fikade på bowlingen och kollade lite på leksaksstoppet och knatte kläder. Köpte en julklapp från pumpkins på leksaksaffären, jag har verkligen förälskat mig i alla dessa söta pumpkins saker de är verkligen så fina. Köpte även en alfons body på knatte kläder som Levi ska få i julklapp. Det är så svårt att köpa julklappar till små bebisar så jag köper lite saker som Levi får användning av så småningom. (Lägger in lite bilder på vad Levi önskar sig i julklapp utav tomten ).

I morgon är det äntligen fredag vilket betyder helg och att Daniel är hemma! Ska försöka att städa och julpynta lite här i morgon, i alla fall ställa fram ljusstakarna och lite ljus. Ska nog även grädda julskinkan och baka lite julgodis om tiden finns.

Hoppas ni har haft en bra dag i kylan!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0