Julklappstips tack!

Det är så roligt att köpa massa julklappar men jag vet nästan aldrig vad jag ska köpa för något så förslag mottages gärna, till: Bebis (Levi) ettåring (kille) tjejkompis, kille (45+) mormor och morfar.

Beställde i alla fall hem två julklappar till Levi från stor och liten det var 15% rabatt om man uppgav familjeliv som rabattkod så passade på.

Nu ska jag snart kolla på så mycket bättre och vänta på att Daniel kommer hem från Karlstad, han har varit på hockey där nämligen ;p

/B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tror att din mormor och morfar vill ha varsin mugg med ett Levi foto på, och en almanacka med bilder från hela familjen. :)

2012-11-25 @ 20:44:51
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Emelie, Mamma till David och Leah ♥

Visst är det svårt med julklappar! Tycker det är svårast till sambon :P Lite tips tack!
Kram

2012-11-25 @ 22:37:34
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0