Lägenhet

Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg men så försvann allt :/. Så skriver lite kort igen om det jag skrev.

I dag har vi inte gjort mycket här hemma, kollat på film som visats på våra filmkanaler har bla sett filmen försvunnen den var ganska så bra, spännande om inte annat.

Jag har också badar Levi och han gillar det mer och mer för varje gång så det är roligt. Nu längtar jag till jag kan bada med honom i badkaret. Någon som vet när man får bada efter förlossningen?

I dag har vi fått besked om att vi vann budgivningen på lägenheten - Glad tjej! Så någon av de närmsta dagarna här framöver så ska vi skriva på pappren. Jag ser fram i mot att flytta samtidigt som jag kommer att sakna att bo här i den här lägenheten för jag trivs verkligen här men eftersom vi behöver en större lägenhet och hittade en sån bra så kunde vi inget annat än att slå till. Nu får vi ju måla och tapetsera precis som vi vill eftersom vi äger lägenheten så det ser jag fram i mot. Och hur kul blir det inte att få inreda Levis rum, det ser jag med fram i mot. Det finns lite som behöver göras på lägenheten men det är bara kul att hålla på och pyssla och dona.

Om inte säljaren nu ändrar sig och vi får lägenheten så kommer vi flytta in i slutet av året eller början på nästa, lite oklart än men det betyder att vi inte kommer att ha så mycket julpynt här hemma :/, känns lite onödigt att pynta massor när man måste ta ner det på en gång. Det är lite tråkigt men lite ljusstakar och lite annat pynt ska jag nog endå ta fram för lite julkänsla måste vi ju få, jag älskar ju julen så julpynt är ett måste, vi får se hur det blir med julgranen det visar sig är ju några veckor kvar.

/B


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad kul, ni får de får de säkert toppen där :)

2012-11-18 @ 21:54:23
Postat av: Lisa

Grattis till lägenheten! :) du får bada när du inte har avslag längre.

2012-11-18 @ 22:15:29
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: E - Gravid i v 36 ♥

Grattis till lägenheten =) Vad skoj

2012-11-19 @ 11:49:00
URL: http://dontholdyourbreath.blogg.se/
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å vad spännande med flytt.. kommer faktiskt inte ihåg hur långt efter förlossningen man fick bada, men var väl iaf tills man läkt någorlunda och slutat blöda..

2012-11-19 @ 12:54:33
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0