Måndag Nittonde November

Hej alla glada!

I dag har vi varit på bvc igen och denna gång så var Daniel med. Vi var lite oroliga över att Levi var så varm ( han har inte feber) men det var ingen fara sa bvckvinnan endel bebisar blir jättevarma, så det var skönt att höra man blir ju orolig som nybliven mamma när man inte vet hur saker och ting ska vara.
Vi passade även på att väga Levi när vi endå var där och nu väger han 4070g min stora lilla kille ;p.

Denna vecka jobbar Daniel eftermiddag vilket betyder att jag får spendera kvällarna själv med Levi och Diesel. I dag ska vi kolla på halv åtta hos mig och pengarna på bordet.

Nu ska jag få Levi att sova lite och sen försöka städa lite här hemma, ser ut som tredjevärldskriget ;p.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0