Onsdag den fjortonde november

Godmorgon!

Typ varit vaken sen Daniel åkte till jobbet, Levi hade så ont i magen att han inte kunde Somna om, men nu verkar det lite bättre i alla fall.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost och göra mig lite anständig för om en timme kommer Emma och Adam hit för att gå men vidare till BVC för vägning.

I eftermiddag kommer Carro.S hit och hälsar på, det ska bli mycket trevligt då det var typ ett år sedan vi umgicks så det är på tiden om man säger så.

Ha en fin onsdag! /B


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ger du ersättning till Levi? William fick också gasig mage av det, men vi gav både Semper Magdroppar och miniform till William och då blev det bättre, båda säljs på Apoteket. Sedan har Semper en ersättning som heter Lemolac som vi också gav som hjälper mot oroliga magar.

Svar: Sv:Ja vi ger ersättning nästan hela tiden och så ammas han någon gång per dag men det är inte mkt. Tack för tipsen :) ska prova magdropparna och minifom och hoppas på att de blir bättre :)
gabriella önnelind

2012-11-14 @ 18:33:37
URL: http://caroooolinewilsson.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag tror att Sienna väger strax över 6500g och är ca 65cm lång. Får veta på tisdag! :)

2012-11-15 @ 14:32:31
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0