Skogspromenad

Hej!

I dag har vi varit ute på våran första skogspromenad hela familjen, Diesel sprang lös och skuttade så glatt och lilla Levi låg i sin vagn och sov.

Vi har även haft besök utav Cirre och Karro ett tag de hade ju inte sett Levi så de kom för att träffa honom.

Annars i dag har vi inte gjort mycket mest kollat på tv, ishockey med andra ord.

Vi har som jag skrivit tidigare kollat på en lägenhet som vi gärna vill köpa men eftersom det var ett till par som var intresserade så blev det budgivning. Vi har lagt sista budet och de har på sig tills i morgon bitti klockan tolv att buda över annars får vi den ( ja eller köpa den). Jag håller alla tummar och tår för att vi får den!!

Mitt stora och lilla hjärta ligger och sover här i soffan, ska nog väcka Daniel så han får gå ut med Diesel så vi kan gå och lägga oss och sova.

Jag vet att jag är dålig på att lägga upp bilder här på bloggen, så om ni vill se mer utav Levi och vad vi gör om dagarna i bilder så får ni följa mig på instagram: gabriiellla heter jag där!

/B


Kommentarer
Postat av: amanda

vad äre för någon lägenhet?:)

2012-11-18 @ 13:14:27
URL: http://hemligaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0