Tisdag sjätte november

God morgon!

Eller jag har varit vaken ett tag nu. Som vanligt när jag skriver här så äter lilla Levi, tänkte få han att sova så jag kan gå ut med Diesel så Daniel slipper det och får sova ut han kom ju hem från jobbet vid halv ett, ett så jag tror han uppskattar det!

I dag har jag inga planer för dagen så får se vad den har att bjuda på.

Har föresten jätteont i magen på vänster sida, kan knappt sova eller göra det som behövs göras här hemma, ibland får jag ont när jag tar ett stort andetag. Helt mysko, någon som varit med om det? Tror nog jag ska kolla upp det i dag för så här kan jag inte ha det.

Såg att det var en del som var intresserade av min förlossningsberättelse, vad kul. Så snart jag får tid så ska jag skriva den.

Ha en fin dag! /B


Kommentarer
Postat av: Louise från föräldragruppen

gör det även ont som ett band runt ryggen så kan det vara gallsten.. Är ett helvete, kom hem från sjukhuset igår med en operation inbokad.. Kolla upp det, kan bli allvarligt om det går för långt.. Hoppas det inte är det :)

2012-11-06 @ 10:00:49
Postat av: Thiilde

jag hade också väldigt ont i magen då och då de första 3 veckorne efter förlossningen. tror de har med såret i livmodern eftermoderkakan och sånt att göra. vette sjmutton. kolla upp de om de inte blir bättre!

2012-11-06 @ 16:04:36
URL: http://thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0