Utmärkelse

Va glad jag blev när jag kollade mina kommentarer och ser att jag har fått en utmärkelse i E s blogg (dontholdyourbreath.blogg.se). Hon är en av alla de bloggar jag läser varje dag, hon skriver om sin vardag och graviditet. Började läsa hennes blogg när jag själv var gravid eftersom jag älskar gravid/mamma bloggar, en blogg värd att läsa mycket intressant och kul att följa!

Nu ska jag ge utmärkelser till fem utav de bloggarna som jag läser.



Sara - Mamma till Elvin (frookensara.blogg.se) Hon skriver om sitt liv som mamma till en söt liten kille och även om och träning som gör att man själv blir mycket inspirerad. Är värd att besöka och läsa!

Thilde - (thiilde.blogg.se) skriver om sin vardag och liv bla sin son lilla söta Benjamin, mycket bra blogg som är värld att besöka!

Lisa - (lamadjur.blogg.se) Fin och söt blogg om en mamma till en söt liten tjej. I hennes blogg får man läsa om hennes vardag och allt där i mellan. Läs läs!

Renata - (renatas.blogg.se) En söt mamma som skriver om sin lilla söta dotter Iris och bjuder även på bra och smarriga recept när hon har kokat ihop något gott :). Läs läs!

(klokarebestyr.blogg.se) Den här tjejen skriver om sin två månader förtidigt födda son, inredning och mycket mer. Är helt klart värd ett besök eller två.

Reglerna för utmärkelsen är:
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg




Kommentarer
Postat av: renatas.blogg.se

Åh tack vad du är snäll vad rörd jag blev =)

2012-11-16 @ 20:36:53
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tackar! :)

2012-11-16 @ 22:07:00
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0