Utvilad

I dag känner jag mig faktiskt ganska så utvilad om man jämför med igår. Så det är riktigt skönt. Har till och med hunnit och lagat mat i dag innan Daniel kom hem från jobbet. - Duktiga jag!

I morgon ska jag och Levi till BVC för 1 månadskontroll, alltid lika spännande med dessa BVC besök för att se hur mkt Levi har ökat i vikt och längd men i morgon är det lite mer än så som ska ske mer än det vet jag inte.

Nu sitter jag här i soffan med min killar. Daniel bredvid, Levi på mitt bröst och diesel under soffan ( hans plats) och kollar på hockey Växjö - färjestad. Ska strax lägga i från mig Levi och äta lite glass som min snälla pojkvän köpt till mig, lite tisdagsmys!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0