1 dag kvar till BF

Hej!

Har varit duktig och fredagsstädat lägenheten man vill ju ha fint till helgen och om bebisen bestämmer sig för att komma ut så är inte städa det första jag vill göra när jag kommer hem från BB så med andra ord så hade jag väl typ inge val ;p.

Ska snart gå ut med Diesel, ibland önskar jag att jag slapp det han är så seg. Jag älskar min lilla Diesel massor men ibland får jag verkligen damp på honom när vi är ute och går. Han tar verkligen god tid på sig och luktar i hundra år på varje stolpe/sten osv ibland bryr jag mig inte så mycket men i mellan åt är det faktiskt jobbigt. Att gå i skogen löst med honom det är absolut det bästa för både mig och Diesel, jag får gå i min takt och Diesel i sin och så får han springa av sig. Får se vart vi går denna promenad!

Vill passa på och tacka alla som önskat mig lycka till inför förlossningen jag blir verkligen glad och peppad, de vill jag att ni ska veta!

I dag har jag tänkt laga potatisgratäng och kassler tills Daniel kommer hem, har varit sugen på det i några dagar nu så idag tänkte jag slå till och laga det.

Ikväll blir det fredagsmys med godsaker framför ishockeyn med tända ljus, raggisar och täcke haha! Blir nog även att se på filmen som Daniel köpte igår om vi inte ska se den på lördag.

Ha en fin fredag! /B



Kommentarer
Postat av: Lisa

Naw, vilken liten sötnos han är! Men jag förstår att det är segt när han luktar på allt.

Haha jag är också jättekass på att variera mat. Jag är dessutom kräsen och vägrar att äta kött, skaldjur och ost. Och tofu och corn... Så det är ständiga matbråk hos oss.

2012-10-19 @ 17:35:25
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0