2 dagar kvar till BF

Hej!

Som igår så kunde jag inte somna om när Daniel åkte till jobbet så jag gick upp, gjorde frukost och kollade på ett avsnitt OC och sen sov några timmar till.

I dag har jag hittills inte gjort mycket, varit ute med Diesel på en skogspromenad och kollat på kalla fakta på tv4play eftersom jag missa det igår. Och jag måste hålla med alla andra som sett det att det är sjukt hur de kan behandla djur på de sett som det gör, jag tänker inte åka dit med mitt barn den dag när det är dags för djurparksbesök, då åker jag hellre till någon annan djurpark!

I dag har jag inga direkta planer för dagen om man säger så, så får se om det blir att bara va hemma eller om det dyker upp något annat.

I dag är det i alla fall 2dagar kvar till BF och inte verkar det som om bebisen vill ut än. Väntar och längtar ihjäl mig snart ;p men nu är det verkligen inte långt kvar hur som helst!

/B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Spännande! Namn är så roliga tycker jag. De säger så mycket om föräldrarna. Passa på att laga mat och frysa in. Jag gjorde inte det när jag var gravid, för jag tyckte det var fånigt. Det ångrade jag bittert sen!

2012-10-18 @ 14:18:30
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0