3 dagar kvar till BF

Godmorgon!

Uppe innan tuppen ;p. När Daniel åkte till jobbet så kunde jag inte somna om, orkade inte anstränga mig heller och eftersom det är så svårt att hitta en bra sovställning så gick jag istället upp och gjorde mig lite frukost.

Har nu ätit upp den och kollar på ett avsnitt OC, ska försöka sova någon timme till sen när det har slutat.

I dag har jag inte något speciellt inplanterat så ska bara va hemma, slappa och ta det lugnt.Skönt !

" 3 dagar kvar till BF idag, snart får vi äntligen träffa våran lilla skatt "

/B


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å det närmar sig verkligen!

2012-10-17 @ 08:05:00
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt och Lillebror

Klickade runt å hamnade här inne, var ju tvungen att grattulera till den lille i magen, spännande med så nära bf också :) den kan ju komma närsom nu :)
såg att du frågade om övertid så kan ju passa på å svara på det å, med mitt första barn (har 2) började mina värkar på bf å 2 dygn senare är hon född, kändes aldrig som övertid eftersom man var mitt uppe i allt det där:)
Med nr 2 gick jag över 8 dagar, en EVIGHET! =)

lycka till när det är dags! :)

2012-10-17 @ 09:53:20
URL: http://Susannahlundberg.blogg.se
Postat av: E - Gravid i v 30

Oh, inte lång nu ju. =) Snart har ni er älskning. Lite avis e man =)

2012-10-17 @ 12:15:37
URL: http://dontholdyourbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0