4 dagar kvar till BF

Hej!

Utanför fönstret öser regnet ner men när man ligger nerbäddad under täcket och ligger och kollar ut igenom fönstret och vet att man inte måste gå ut så tycker jag faktiskt att det är mysigt.

Jag tycker att hösten går så fort, alla fina löv på träden som färgas har nästan ramlat ner och jag som hade tänkt att ta fina höstbilder, det verkar det som om det inte blir så mycket utav. Får i stället kolla på alla andras fina ;p.

I dag har jag inte tänkt att göra mycket, vika och lägga in tvätten som jag tvättade igår och damma lite är nog det enda, och så klart laga mat till min karl tills han kommer hem från jobbet. I dag blir det nog kött, Hasselbackspotatis och någon god sås!

Ännu en dag närmare BF och inte några förvärkar än, verkar vara en liten som trivs bra i min mage ;)

/B

Bild på stora magen v.40 (39+3)


Kommentarer
Postat av: ♥ Camilla - med liten i magen!

Åh du ni får ju träffa en bebbe snaaart<3

SV: Jag har faktiskt "glömt bort" spjälvsängen för en sund ;D Sitter nu mest och väntar på ett sms som säger att vår vagn finns att hämta ut hos posten! ^^, Men tror att så fort den kommit så åker sängen upp också och jag kommer nog bädda direkt xD

2012-10-16 @ 12:39:25
URL: http://klokarebestyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0