5 dagar kvar till BF

Hej!

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera här och även fast jag ibland har all tid i världen till det så känner jag ingen ork, men nu så äntligen!

I dag har jag varit duktig och städat hela lägenheten, endast dammning kvar och det gör jag i morgon. Har även tvättat några maskiner tvätt så när jag sprungit några vändor i trappen så har jag samtidigt hoppats på att något ska hända och att det ska sätta igång, men nehe - det tar allt ett tag till, bebisen verkar trivas i min mage, lite för bra hehe :p

I dag är det bara 5 dagar kvar till BF dagen och den eviga väntan är snart över. Jag önskar att man kunde veta när allt ska sätta igång så man kan förbereda sig åtminstone lite, nu går det inte tycker jag. Men jag tar det som det kommer, jag tror nog att det är bäst!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen med mina rosa raggisar som mormor stickade till mig förra året, dom är verkligen behövliga denna årstid och speciellt i våran kalla lägenhet. Ska nu sova några timmar, hoppas på att Laxåhem ringer i morgon om badrummet ( de ska fixa det åt oss, hoppas jag), de var här för tre veckor sedan och tittade och skulle återkomma men de har de inte gjort så jag ringde i dag och tjatade, tycker det är lite dåligt att de inte hört av sig faktiskt! Jaja nu säger jag god natt! /B

Bild på Färjestad t-shirten till bebisen :), tänkte att ni ville se den ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0