7 dagar kvar till BF

Godmorgon!

Ligger och drar mig i sängen, i dag är jag trött för jag vet inte hur många gånger jag har vaknat i natt. Men lite tur har jag endå haft för jag har bara behövt gå på toa en gång (tror jag), inge kul att gå upp flera gånger per natt, de är ju så kallt här hemma.

Nu ska jag i alla fall strax klä på mig och gå ut en sväng med Diesel, jag hoppas det inte regnar. Sen blir det frukost och fix innan det bär iväg mot Karlstad och hockey!

I dag är det endast en vecka kvar till BF :D. Tänk att du snart är hos oss våran lilla skatt, såå vi har längtat och väntat, men snart all vänta över :)!

Ha en bra lördag! /B


Kommentarer
Postat av: Thiilde

åh så spännande :) håller tummarna för att du slipper gå ölver tiden! jag gick över 15 dagar med benjamin, trodde jag skulle bli galen tillslut haha

2012-10-13 @ 11:17:58
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Tusen tack för ditt stöd fina du! Känns bra att dela tankar med någon som gått igenom samma sak. Vill du berätta om det? Kan vara skönt att prata med någon som vet precis hur det känns.

Vill passa på att önska dig lycka till när förlossningen startar, kommer gå så bra! Hur känner du inför den? :) Har du tänkt något på hur du vill ha den? Så himla spännande. Det är en helt fantastisk känsla att få upp sitt barn på bröstet efter allt slit, längtar redan till nästa barn ;) Haha!

Hoppas du har en underbar lördagkväll. Tycker det är så synd att vi bor så långt ifrån varandra, annars hade vi kunnat träffats! Vore så kul :) Kram på dig

2012-10-13 @ 21:21:53
URL: http://www.frookensara.blogg.se
Postat av: Emelie, Mamma till David och Leah

Oj oj! Nu är det inte långt kvar :D Några känningar?
Kram

2012-10-14 @ 23:14:01
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0