9 dagar kvar till BF

Hej!

I dag har vi haft ett riktigt härligt höstväder, det har varit sol fast väldigt kallt. Jag har inte gjort mycket idag varit hos barnmorskan är det enda.

Besöket hos barnmorskan gick bra, allt såg bra ut med både mig och bebis och nu har bebisen nästan fixerat sig helt, hon sa att bebisen kommer att göra det närsomhelst så det känns jättekul :)

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska snart kliva upp igen, har kollat på lite OC och tagit mig en powernap. Vaknar av att det ringer på dolt nummer , jag hatar när folk gör det jag gillar inte att svara det känns kusligt på någotvis, någon som håller med mig?

Och vet ni vad i dag är det ännu en dag närmare Bf, 9 dagar det ni!
Så om jag inte jag har fått några värkar och allt känns bra på lördag så åker vi till Karlstad och går på hockey. Istället för att bara sitta hemma och vänta på att bebisen vill komma ut så tänkte vi att vi skulle göra något kul så tiden går fortare. Vi har ju lika närma till Karlskoga sjukhus från Karlstad som hemmifrån så det är ju bra i fall det skulle sätta igång, inte för jag tror att det kommer att göra det men man kan ju alltid hoppas hehe :)

Kvällen ska spenderas med att kolla på halv åtta hos mig och kockarnas kamp!
Men nu en promenad med Diesel innan det blir mörkt!

/B


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så himla spännande!!!!! :D

2012-10-11 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0