Belladag!

Hej på er eller god morgon för jag vaknade faktiskt nyss. Har vaknat med jämna mellanrum som vanligt men nu när jag är förkyld/täppt så har jag vaknat oftare.. Ska strax kliva upp ur sängen och gå ut med Diesel i skogen, måste bara vakna till lite först.

I dag hade jag tänkt att ha en Belladag vilket i mina öron låter hur bra som helst ;p. Ta ett långt varmt bad, göra en ansiktsmask, fixa naglarna, fila fötterna, göra fotmask m.m det kommer bli kanon. Har haft för mycket för mig de senaste dagarna att jag känner att jag måste göra något för mig själv så jag hinner landa lite innan det är dax för förlossningen. I dag är det bara 17 dagar kvar till Bf och jag längtar såå, kom ut Nu!!

Ha en fin onsdag raringar! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0