BF <3

Då var dagen här som vi har gått och väntat på hela året sen vi fick reda på att vi tre (jag,Daniel,Diesel) skulle bli fyra.
Jag hade någon känsla i mitten av graviditeten att jag skulle få bege mig till förlossningen några dagar innan BF men de senaste veckorna har det känts tvärtom och så verkar det bli med.

Man får nästan räkna med att gå över tiden men nu tycker jag att det är på tiden att lilla smurfen vill komma ut. Jag är helt slut i hela kroppen, jag längtar verkligen efter att få kunna röra mig som vanligt igen även fast det är väldigt mysigt att vara gravid. Jag tror nog att jag kommer att sakna gravidmagen sen och alla små sparkar, det är en sån fantastisk känsla som inte går att beskriva man måste va med om det själv för att förstå!

Dagen började inte på bästa sätt precis, fick gå ut med en seg hund i spöregn och sen när jag kom in så började alla gravidhormoner att spöka. Så det är förens nu efter ett långt varmt bad som dagen börjar bli bra.

Ska nog spendera kvällen som igår, framför tv:n med min andra hälft och lilla Diesel. Något lördagsgott blir det nog med!

Ha en bra lördag i höstrusket! /B


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Hoppas bebis vill ut snart. Jag gick 10 dagar över tiden med Ida och det är ingen höjdare.

2012-10-20 @ 17:04:12
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad jobbigt för dig att gå över tiden. Hoppas bebisen dyker upp snart! Fast tills dess är godis en trevlig underhållning. :P

2012-10-20 @ 18:18:48
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0