Fikat med Jannika

Kom nyss hem från att ha träffat Jannika, blev en fika på bowlingen och en sväng in på Ica, alltid lika trevligt. Har längre tänkt att köpa ett nytt koppel till Diesel men aldrig kommit ihåg det men idag så äntligen när vi var inne på Ica så kom jag ihåg, blev ett nytt flexikoppel, ett blått mycket finare än det gamla och framför allt helt ;p

Nu blir det snart ut en sväng för rastning av hund och för att se om det nya kopplet får godkänt, men de tror jag.

Daniel jobbar som ni vet, så jag får spendera kvällen själv med min lilla hundvän. Har tänkt att tända lite ljus, göra mig goda smörgåsar och varm choklad och bosätta mig under en filt framför tv:n hela kvällen lång. Ska kolla på halv åtta hos mig, pengarna på bordet och underbart är kort. Så jag har fullt upp med mina program hela kvällen ;p.

Hoppas ni har haft en bra start på denna vecka, det har i varje fall jag! /B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0