Första julklappen

Kom nyss in från kvällens promenad, det är verkligen ingen värme ute så tur man har en värnade vinterjacka. Behöver dock fortfarande nya höst/vinter skor för de har jag inga, ny mössa,vantar och halsduk behöver jag med så det ska inhandlas snarast som jag kan.

Har rensat ut lite ur min garderob och slängt lite kläder, gjort plats för bebisens kläder så nu har han/hon två lådor i stället för en så det är bra :).

Har slagit in min första julklapp och såklart är den till lilla bebisen, en mjuk praslig bok som jag tror kommer att uppskattas. Blev inte så jättejulig inslagning på paketet eftersom jag inte hade något julpapper men jag tyckte det blev ganska så fint endå!

Nu ska jag invänta att halv åtta hos mig ska börja och göra mig lite kvällsmackor.

/B


Kommentarer
Postat av: Renata

Ojoj julklappsdags ja... Gäller att vara ute i god tid! :) (särskilt med en bebis)

2012-10-10 @ 22:38:38
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0