God morgon

Daniel jobbar från 6-15 denna vecka så då sätter han alarm på 4.30, så jag har varit vaken sen dess. Jag har så svårt att somna om när han har åkt till jobbet när jag varit vaken ett tag, min mage börjar nästan jämt kurra och skrika efter mat. Jag brukar gå upp och göra mig frukost och äta den i sängen till en film, mys! så det gjorde jag idag med, leverpastejsmackor och blåbär/hallon smoothie fick det bli så nu är jag mätt och belåten.

Eftersom klockan inte är så mycket och det fortfarande är mörkt ute så tänkte jag se om jag kan sova någon timme till innan det är dax att gå upp.

I dag har jag nämligen tänk att städa, baka och göra några matlådor att frysa in, får se hur mycket jag orkar med.

Pusshej sålänge! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0