Hemma

Det blir lite dåligt med uppdateringar här ett tag fram över jag hoppas ni har förståelse för det. Just nu så lär vi känna varandra och försöker komma in i vardagen.

Kan i alla fall berätta att i fredags kom vi hem. Första bilturen för Levi kunde slutat illa, när vi skulle ut från parkeringen på BB så var det en kvinna/tant som bakade på oss. Som tur va så va det jättelöst att det inte kändes men sen kom det en gubbe från andre hållet och han backade också nästan på oss! Det var tur att inget hände och vi alla mår bra och det är de viktigaste !

I fredags när vi kommit hem så kom mormor och morfar med Diesel och gud vad jag hade saknat honom, de hade även med sig fika blommor och present till Levi, mycket snällt.
Daniels mamma och syster kom även de förbi en snabbis och kollade på Levi av dem fick han en gosedjur, en söt liten ko.
Senare på kvällen så kom Emma,Morten och Adam för att kolla på Levi och även av dem fick han en present, en body och den var med mycket fin.

I går lördags så kom Veijo,Amanda,Jossan och Amandas Rasmus hit och fikade och kollade på Levi, de var trevligt. De som alla andra hade med sig present och av dem fick vi massor av kläder, mycket fina var dem!

Vi tackar jättemycket för alla fina presenter vi fått, bild på dem kommer!

Nu har Levi ätit så även jag ska försöka få i mig lite frukost.

Vi höres när vi höres. /B


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att höra att det går bra för er! Hoppas verkligen att du stormtrivs i mammarollen :D kram

2012-10-28 @ 10:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0