I Röfors

Hej!

Är hemma hos Emma och Morten uppe i Röfors och har varit det sen klockan 11. Daniel och Morten har fixat med våran bil hela dagen och jag och Emma har bara umgåtts, tagit en promenad, varit till Ica och hämtat pizza som vi nyss har ätit, gott vare!

Nu vet jag inte riktigt vad jag och Emma ska hitta på, Daniel och Morten ska i alla fall kolla på ishockey i några timmar är tydligen två matcher på rad som de ska kolla på så vi får roa oss själva.

I dag är det föresten endast två veckor kvar till Bf och jag längtar mer och mer för var dag som går, nu får tiden gärna gå snabbt!

Ha en fin lördag i det härliga höstvädret ! /B


Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Grattis till att snart bli mamma!

2012-10-08 @ 11:09:49
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0