Ishockey

Har haft en toppenbra dag med min fina pojkvän. Vid halv ett åkte vi upp med Diesel till mormor och morfar, de va hundvakt åt oss när vi åkte till Karlstad. Väl framme så hämtade vi ut biljetterna vid arenan men åkte sedan vidare till McDonalds och åt lite mat.
När det sen var dax att gå in i arenan så gick vi direkt och kollade i shoppen, Daniel köpte en Färjestad t-shirt till bebisen och två filmer om Färjestad till sig. När vi var klara i shoppen så gick vi och kollade in våra platser, och de var faktiskt mycket bra det enda som var anmärkningsvärt var nog att de satt en konstig/kuslig gubbe bredvid mig men jag överlevde ju som tur var ;p.
Hela matchen var spännande och bra men jag tycker att det borde ha blivit mer mål från båda lagen, framför allt Färjestad - som borde ha vunnit! Men vi hade i alla fall en rolig dag tillsammans även om det blev en förlust för Färjestad, men det fick i alla fall ett poäng så det är ju bra.

Nu väntar sängen är jättetrött, god natt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0