J U L !!

Är det någon mer än jag som längtar efter julen?

Jag längtar jättemycket efter att få köpa julklappar och speciellt att få slå in dem och sätta dit fina etiketter. Om jag inte hade haft fullt i frysen så hade jag nog bakat lussebullar för det är jag verkligen så sugen på. Och julskinka, när börjar de sälja det? De är jag med sugen på, tänk er själva en julknäckesmörgås med en bit skinka och lite senap, det låter såå gott i mina öron, håller ni inte med mig?

Jag älskar allt med julen (tror jag), baka massa julgodis, sätta Nejlikor i apelsiner, julpynta, lyssna på fina julsånger, lucia och den första snön.

I år kommer vi vara en till i våran lilla familj vilket jag verkligen ser fram i mot, förhoppnigsvis så ska jag hinna med att baka och julstöka endå, en liten bebis tar ju upp mycket tid men vi är ju endå två föräldrar så det ska nog gå bra, man får helt enkelt ta sig tid.

Nog skrivet om julen, nu ska jag ut i höstvädret - julen får vänta ett tag till!


( julgranen från förra julen )



Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å jag längtar med! Börjat shoppa och planera redan nu.. Med Stor familj, och höggravid i julhandeln känns det högaktuellt! ;)

2012-10-09 @ 15:35:10
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0