Mörker = rädd

Har varit ute och kom nyss in och jag måste säga det att jag gillar verkligen inte att det är så mörkt ute, jag är faktiskt rädd.. Varje kväll när jag är ute med Diesel så inbillar jag mig saker, jag tänker att det ska hoppa ut någon från en bil ( om den ser övergiven ut) och anfalla mig och så tänker jag att om det lyser i någon lägenhet så kanske det är någon konstig som bor där som skjuter mig. Ni skrattar säkert åt mig när ni läser det här men det gör inte jag, jag är seriöst rädd och gillar verkligen inte att gå ut själv på kvällarna och jag är glad för varje gång som jag överlever. Jag undrar bara hur det ska bli sen när det är mörkt vid klockan fyra redan, det vill jag inte ens tänka på. Att vi bor i det här konstiga området eller vad man ska säga gör inte det direkt att man känner sig lugnare men förhoppningsvis ska vi flytta snart, så fort vi hittar något som passar oss!

Nu ska jag i alla fall krypa ner i sägen,kolla något avsnitt OC och vänta på att min Daniel kommer hem från jobbet!

Pusshej!/B


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vart bor ni nu Gabriella? Förstår din tanke, är också rädd att gå ute när det är mörkt!

2012-10-10 @ 11:48:43
URL: http://caroooolinewilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0