Myssöndag

När Daniel åkte iväg till Morten förut för att fixa med bilen så passade jag på att städa här hemma, så skönt att ha det gjort så jag slipper göra det i morgon ;p. Har även kollat på ett program om märkliga graviditeter som gick på fyran, det var om tre olika par om jag mins rätt. En tjej hade två livmodrar och hon blev gravid i båda och fick två barn, vilket egentligen typ är helt omöjligt enligt läkare/barnmorska. Så var det ett par som ville ha barn men inte kunde (kommer ej ihåg varför) men tjejens mamma (hon var 56 )ställde upp och var deras surgatmamma och fick trillingar. Det sista paret deras barn bodde utanför livmodern. Väldigt intressant program måste jag säga och helt sjukt vad konstiga saker som kan uppstå!

Nu på kvällsqvisten så har jag och Daniel haft mys framför tv:n, haft tända ljus och beställt hem Kina mat och även kollat på nya Johan Falk filmen som Daniel köpte, den var ganska så bra. Premiären av solsidan tre kollade vi också på och de var lika bra som vanligt så de var kul.

Nu är det dax att vila några timmar. I morgon ska jag ta en fika med Jannika, Daniel jobbar kväll så får se vad mer jag ska hitta på. God natt påer i alla fall och hoppas ni har haft en bra helg! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0