Storkok/bakning

I dag har jag varit en liten husmor har lagat storkok på korvstroganoff, fläskfilégryta och lassagne som jag fryst ner i matlådor, har även bakat kärleksmumus även snoddas. I morgon ska jag fortsätta med mina matlådor eller jag ska göra piroger och så ska jag baka muffins ska även ta tag i städningen här hemma, hade inte ork till det i dag efter all matlagning tog ju 3-4 timmar allt som allt ;p.

När Daniel kom hem så åkte vi och hälsade på hans mamma, Emma,Morten och Adam var med där de var trevligt!

Nu är det dax för lite vila. Hoppas ni har haft en bra första oktober! /B


Kommentarer
Postat av: Thilde

Duktig husmor, jag har också vart de idag, eller husmilf ;) haha

2012-10-01 @ 22:30:43
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å så mycket gott! Bra att ladda inför bebis

2012-10-02 @ 08:26:41
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0