X-factor

I dag har jag inte gjort mkt, varit ute på en liten skogspromenad med Diesel sen har jag inte gjort så mkt mer än det vanliga som att laga mat och städa, i dag blev det tacos till lunch mycket gott, som alltid kanske ska tilläggas.

Snart ska jag bege mig ut med Diesel, ska gå förbi Ica och handla lite godis till x-factor och lite bröd så man kan äta frukost i morgon.

Ska ni kolla på x-factor ikväll?

/B

Bjuder på en bild på dagens mage och en bild på Diesel från igår, nyklippt och fin!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Åh, tack snälla! Du är ju för go!

Vilken fin bild på din mage :) Kram kram

2012-10-06 @ 08:31:32
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0