Äntligen en uppdatering

Hej påer alla fina!

Förlåt för den dåliga uppdateringen men har verkligen inte haft någon lust eller ork att skriva något.

Kan i alla fall berätta lite kort om vad jag gjort i helgen för er som är nyfikna på det.

I fredags så hade jag och Daniel hemma kväll, kollade lite ishockey och åt gott. I lördags så var det ju after summer party eller vad det nu heter så det gick jag på med Jannika och Daniel med sina kompisar. När jag och Jannika kom dit typ vid nio så var det typ 40pers eller nått där, jag trodde typ att det var ett skämt. Efter några timmar så börjar det dyka upp folk och det vart faktiskt en del del. Men vid typ kvart i tolv eller nått så drog jag och Daniel hem, det var inget vidare trevligt väder, kallt som fan så det var inte så kul som jag hade hoppats på. Om man ska se något positivt med kalaset så var det nog att jag böt några ord med vänner från förr, det var faktiskt kul.

På söndagen så hade jag och Daniel en mysdag, åt god mat, kallskuret, potatissallad, baguette,kex och ost ( gravid ost som jag kallar det) och även lite godis. Det var myspys!

I dag har jag umgåtts med min kära kusin från Kumla men som nu mera bor i Örebro. Det har varit trevligt, vi har varit till bowlingen och fikat, kollat på film och så har jag lagat god mat till oss, tacorullar + grönsaker det var mycket gott! Nu ligger vi ner bäddade i varsitt rum, hon i vardagsrummet och jag i min säng, vi får se vad morgondagen har att bjuda på. Nu ska vi/jag sova.

God natt! /B


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Du har så rätt! :) Det finns så många fördelar med att amma, men som med allting annat några nackdelar. Jag tycker absolut att man ska amma så länge som man kan, det är ju som du säger, bäst för barnet :)

Vad fin du är! Kram

2012-09-11 @ 14:40:08
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0